Grafika

Punkt styku, czyli jak „zidentyfikować” sprzedaż…

Indetyfikacja wizualna ikona Happy Island

Całkiem niedawno w obcym mieście szukaliśmy hotelu w którym mieliśmy zarezerwowane noclegi. Hotel był trzy gwiazdkowy. Wyobraźcie sobie nasze zdziwienie kiedy okazało się, że nie ma on żadnego szyldu. Gdyby nie to, że mieliśmy rezerwację online to byśmy tam nie trafili, umówmy się – w ten sposób wygrywają tylko nieliczni.

W dzisiejszych czasach wizerunek firmy jest równie ważny co jakość wytwarzanych produktów czy świadczonych usług. Często skupiamy się na znakach graficznych – logotypach, zapamiętujemy obrazy. Ikonografia – pozwala nam zrozumieć sens szybciej niż w przypadku próby przyswojenia kilku linijek tekstu.

Identyfikacja wizualna składa się z wielu obszarów, często zależne jest to od branży i rodzaju biznesu. Dbamy o to aby to co ważne, znalazło się w odpowiednim miejscu.

Spójna identyfikacja sprawia, że klient lepiej rozumie markę, jej przesłanie i misję. Budzi to emocje, które prowadzą do relacji.

Czym się zajmujemy?

+

Pylony

+

Ledony

+

Neony

+

Wallart

+

Tapety

+

Logo przestrzenne

+

Oklejanie pojazdów

+

Oklejanie szyb

+

Kasetony

+

Kubki

+

Branding

+

Logotyp

+

Opakowania

+

Księga znaku

+

Katalog

NASZE REALIZACJE

Sorry, no posts matched your criteria.