Modne sformułowanie czy klucz do sukcesu?

visual merchandising ikona Happy Island

Inwestycja w kolejny punkt handlowy lub usługowy to ogromne wyzwanie za którym często stoi ryzyko i wiele pytań – jak to będzie?

Czynnikiem który zmniejsza to ryzyko i sprawia, że łatwiej jest odpowiedzieć na trudne pytania jest właśnie visual merchandising – czyli w skrócie – dbanie o wygląd miejsca, atmosferę czy ekspozycję towarów.

Ładne rzeczy nas przyciągają, na ładne rzeczy chętnie patrzymy – i je zapamiętujemy. Dobrze czujemy się w ładnych miejscach. Chętnie do nich wracamy. Szukamy ładnych miejsc na co dzień i w podróżach.

 

Od ponad 10 lat zajmujemy się visual merchandisingiem, pracujemy z różnymi branżami: piekarnie, delikatesy, zakłady mięsne, sklepy odzieżowe, restauracje, medycyna, rolnictwo, sklepy specjalistyczne, siłownie.

 

Wiemy, że dzięki zabiegom mieszczących się w definicji visual merchandisingu pomogliśmy w rozwoju wielu przedsiębiorstw.

 

Aby rozpocząć współpracę w tym obszarze zapraszamy do kontaktu:

mateusz@happy-island.pl

Piekarnia cukiernia Łubowski Tarnowskie Góry

Zakres obowiązków visual merchandisera

  1. Opracowanie standardów ułożenia towaru.
  2. Przygotowywanie planogramów.
  3. Kreowanie wewnętrznej aranżacji sklepów (meble, materiały graficzne).
  4. Stworzenie materiałów szkoleniowych i szkoleń dla pracowników sklepów.
  5. Opracowanie wyglądu witryn oraz stworzenie harmonogramu na dany sezon.
  6. Obserwacja i analiza konkurencji.
  7. Systematyczna kontrola salonów.
  8. Nadzór nad realizacją standardów i instrukcji VM w sklepach, egzekwowanie ich odpowiedniego poziomu realizacji.
  9. Sporządzanie raportów z wizyt wraz ze zdjęciami.
  10. Kontrola przebiegu otwarć nowych salonów w zakresie VM: współtworzenie z architektem salonu, opracowanie układu sklepu, szkolenie pracowników salonów z zasad VM, przygotowanie raportu z otwarcia.
  11. Wykorzystywanie dostępnych w firmie analiz sprzedaży w ramach działań na rzecz VM.
  12. Wsparcie VM dla sklepów i stoisk partnerów.
  13. Współpraca z firmami zewnętrznymi.
  14. Zamawianie materiałów reklamowych POP, POS.
  15. Współpraca z kierownikami regionalnymi i kierownikami salonów.
  16. Organizacja pracy własnej.
  17. Zbieranie informacji z rynku o nowych trendach i sposobach ekspozycji towarów.

Czym się zajmujemy?

  • Oświetlenie
  • Urządzenia ekspozycyjne
  • Cenówki
  • Menuboardy
  • Materiały POS
  • Regały sklepowe
  • Komunikacja wizualna obiektów
  • Lightboxy

NASZE REALIZACJE

Piekarnia cukiernia Łubowski Tarnowskie Góry
Kapsel na zewnątrz Happy Island
Zakład masarski Więcek Happy Island
Brejk (lokal) Happy Island
Piekarnia cukiernia Łubowski Kaufland Lubliniec Happy Island
Menu Cafe Brejk Happy Island
Zakład masarski Więcek
montaz stoiska targowego firmy jaga-dom
Piekarnia cukiernia Łubowskie Tworóg