Lubimy kosmiczne pomysły!
Masz takie? Napisz do nas: biuro@happy-island.pl
Przydatne strony:
Happy Island
ul. Cichociemnych 17
42-700 Lubliniec
 

Digital marketing

Buduj relacje ze swoimi klientami w sieci wielu możliwości

Świat online jest światem wielu pytań i również wielu odpowiedzi! Ponad 80% populacji Polski korzysta z Internetu, a w 2020 roku co drugi Polak korzystał z mediów społecznościowych. Tu są Twoi Klienci, wielbiciele i hejterzy. Pomożemy Ci z nimi porozmawiać. Naszą rolą jest wsparcie kreatywne, pomoc w tworzeniu treści i obsługa wszystkich kanałów komunikacji.

  • Strony internetowe
  • Sklepy internetowe
  • Pozycjonowanie SEO
  • Kampanie reklamowe (SEM, FB Ads)
  • Strategie komunikacji
  • Prowadzenie Social Media
  • Hosting
  • Opieka techniczna

    Hej! Zostaw nam wiadomość i otrzymaj darmową, niezobowiązującą wycenę.





    Zobacz nasze ostatnie realizacje:

    Digital marketing to szeroko pojęta reklama prowadzona za pośrednictwem kanałów cyfrowych, a przede wszystkim Internetu. Do niedawna tradycyjne formy reklamy przenikały się z tymi wirtualnymi, jednak obecnie digital marketing zyskuje coraz większą popularność i przewagę. Jest to spowodowane tym, że odbiorcy spędzają więcej czasu w sieci i właśnie tam szukają potrzebnych informacji. Większość potencjalnych klientów i fanów Twojej marki szuka Cię w cyfrowych źródłach. Dlatego warto wiedzieć, na czym polega digital marketing oraz jakie są jego główne zadania.

    Przeczytaj więcej

    Marketing internetowy

    W sieci krążą niezliczone ilości danych, które są doskonałym źródłem wiedzy o wymaganiach użytkowników, dotyczących oferowanych na rynku produktów i usług. Wykorzystanie ich w dobry sposób wymaga wiedzy i doświadczonych ekspertów. Na podstawie zebranych informacji można podjąć odpowiednio zaprezentowane, skuteczne działania marketingowe. Ogromne znacznie ma też zróżnicowanie wybieranych kanałów.

    Marketing cyfrowy powinien być prowadzony we właściwych miejscach i realizowany o odpowiednim czasie. Konsumenci przekopują Internet w poszukiwaniu konkretnych informacji czy też w celu zrobienia zakupów. Dlatego też dany produkt lub usługa może nie spotkać się z żadnym odzewem, jeśli zostanie wpuszczony w sieć w złym momencie. Z tego powodu kluczową rolę odgrywa dobra komunikacja z użytkownikami oraz analizowanie ich działań i potrzeb.

    Pozycjonowanie stron

    Istotnym narzędziem w digital marketingu jest pozycjonowanie w wyszukiwarce (SEO – Search Engine Optimization). Z pomocą oprogramowania do analizy wyników wyszukiwania można sprawić, że Twój biznes znajdzie się bardzo wysoko w wynikach Google. Dobór wystarczającej ilości odpowiednich słów kluczowych może zapewnić nieprzerwany napływ nowych odbiorców na stronę internetową. Oparcie unikalnych treści o te słowa pozwoli Ci stworzyć nieszablonową i atrakcyjną dla klientów witrynę.

    Pozycjonowanie stron jest rozwiązaniem dla firm, które chcą wprowadzić długoterminowe działania marketingowe. Optymalizacja może niestety zająć sporo czasu, ale organiczne, bezpłatne wyniki wyszukiwania mogą okazać się skuteczniejsze od tych płatnych. Będą one przyciągać głównie osoby zainteresowane proponowanymi produktami czy usługami. Dlatego też warto pamiętać, aby treści były nie tylko nasycone frazami, ale także zawierały pożyteczne i wartościowe dla odbiorcy informacje.

    Reklamy Google

    W branży marketingu cyfrowego podstawowym obowiązkiem jest zapoznanie się z narzędziami marketingowymi Google. Najbardziej znaną usługą w tym pakiecie jest oczywiście Google Ads. Reklama internetowa tego typu umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach najpopularniejszej wyszukiwarki. Głównym założeniem takiego działania jest przekierowywanie potencjalnych klientów prosto do oferty wybranej firmy. Płatność za te reklamy naliczana jest dopiero w momencie kliknięcia linku przez użytkownika.

    Google Ads jest idealną opcją dla firm, które chcą przeprowadzić szybkie działania marketingowe. Bardzo przydatna jest opcja ustalenia maksymalnego budżetu, który ma zostać przeznaczony na kampanię. Skorzystanie z reklamy Google nie jest trudne i można zrobić to samodzielnie. Jednak nasza agencja zapewni o wiele bardziej satysfakcjonujące wyniki. Nasze doświadczenie pozwoli nam też zmierzyć i przedstawić wyniki konwersji, a co za tym idzie, cały czas optymalizować kampanię.

    Reklama w social media

    Skuteczny digital marketing może być prowadzony także w mediach społecznościowych. Dodatkowo nie wymaga on dużych nakładów finansowych. Takie portale jak Facebook czy Instagram umożliwiają zbudowanie niepodważalnej pozycji wśród konkurencji. Nie dają one aż tak dużej swobody, jak własna strona internetowa, ale każdy z nich ma szereg innych zalet. Firmowe profile i grupy zrzeszą klientów, którzy będą wracać do proponowanej oferty. Możliwe jest też zainwestowanie w płatne reklamy Facebook Ads.

    Warto jednak pamiętać, że utrzymanie wzrostu popularności na każdym z mediów może być problematyczne. Dlatego zawsze dobrze jest pomyśleć nad tym, które z nich najbardziej pasuje do charakterystyki firmy i jej usług. Dopasowanie portalu pod styl zaplanowanych publikacji pozwoli zbudować silną społeczność. Będzie to długofalowe działanie, które zagwarantuje wielu powracających do sklepu klientów.

    Agencja marketingu internetowego

    Reklama w Internecie ma być oczywiście inwestycją. Jednak aby przyniosła ona oczekiwane zyski w postaci nowych klientów, realizacja całej strategii i pomysłów musi przejść w odpowiedni sposób. Skuteczna analiza działań, prowadzona przez naszych specjalistów, pozwoli sprawdzić, czy podjęte kroki są skuteczne, czy jednak wymagają optymalizacji. Agencja marketingu internetowego Happy Island oferuje pomoc w tworzeniu treści i obsłudze wszystkich kanałów komunikacji. Zachęcamy więc do kontaktu. Przedstawimy szczegółowo naszą ofertę i zaproponujemy działania, które pomogą Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji.

    ikona produktu
    ikona produktu
    ikona produktu
    ikona produktu
    ikona produktu
    ikona produktu
    Facebook logo Instagram logo Pinterest logo