Każdy klient to inna historia. Oczekiwania, pomysły i chęć wyrażenia osobowości marki za pomocą identyfikacji wizualnej. Za powstaniem kawiarni PIANKA stoi naprawdę ciekawa historia.
Każdy klient to inna historia. Oczekiwania, pomysły i chęć wyrażenia osobowości marki za pomocą identyfikacji wizualnej. Za powstaniem kawiarni PIANKA stoi naprawdę ciekawa historia.
Po pierwsze lokalizacja. Kawiarnia znajduje się w salonie meblowym. Pomysł zrodził się z potrzeby ugoszczenia klienta, stworzenia komfortowej przestrzeni sprzyjającej podejmowaniu decyzji.
Klient wybierający idealną kanapę do swojego domu, ogląda w salonie kilkadziesiąt różnych modeli – nic dziwnego, że ma w głowie mentlik i musi przedyskutować sprawę z najbliższymi. Dlatego tuż za ścianą stworzyliśmy miejsce na oczyszczenie myśli przy kawie i kawałku puszystego ciasta.
Po drugie nazwa… PIANKA. Jest ona zdecydowanie uzasadniona! Nawiązuje do materiału wypełniającego kanapy, sofy, fotele – czyli do PIANKI TAPICERSKIEJ, a także odnosi się do PIANKI MLECZNEJ.
Po trzecie logo – falowane linie tworzące sygnet symbolizują puszystą piankę.