Data
Klient

Piekarnia Cukiernia Łubowski

O tym projekcie

Dla Piekarni Cukierni Łubowski stworzyliśmy dwie nowe marki: Café Brejk i bread&roll. Działając kompleksowo – przygotowaliśmy logotypy i całą identyfikację wizualną, łącznie z wyborem i dostarczeniem odzieży dla personelu oraz zastawy stołowej. We współpracy z biurem projektowym byliśmy odpowiedzialni za stworzenie układu lokalu, dobór materiałów wykończeniowych (tkanin, płytek, płyt stolarskich) oraz konsultacje z podwykonawcami w zakresie nadzorowania inwestycji. Dostarczyliśmy również urządzenia chłodnicze i elementy oświetlenia.
Zależało nam, by stworzyć miejsce, w którym przyjemnie jest się spotkać, zjeść coś smacznego i napić się dobrej kawy, a wychodząc mieć możliwość kupienia pieczywa wyciągniętego prosto z pieca.
Chcieliśmy, żeby było nowocześnie i oryginalnie – i z perspektywy czasu możemy stwierdzić, że nam się udało.
Café Brejk, tak jak każdym portfelowym brandem Piekarni Cukierni Łubowski opiekujemy się na codzień. Nowa kampania, menu, naklejka na ladę czy post w social mediach zawsze przechodzą przez naszą burze mózgów.

Czas realizacji

3 miesiące

Miejsce

Lubliniec

Kategoria
Digital, Druk wielkoformatowy, Główna, Marketing 360, Punkty handlowe i usługowe, Stała obsługa, Visual merchandising