Przedstawiamy naszą kolejną koncepcję przygotowaną dla Kaufland Polska. Jest nim prawdziwie mięsne stoisko – z wędzarnią, grillem i rożnem!
Przedstawiamy naszą kolejną koncepcję przygotowaną dla Kaufland Polska. Jest nim prawdziwie mięsne stoisko – z wędzarnią, grillem i rożnem!
Na początku opracowaliśmy nowy układ ergonomii obiektu. Uwzględniliśmy ścieżkę zakupową klienta i na tej podstawie stworzyliśmy efektywną powierzchnię ekspozycji. Wzięliśmy pod uwagę także optymalizację i logistykę pracy sprzedawcy.
Nasz zespół graficzny opracował brand stoiska. Wprowadziliśmy elementy, które nawiązują do tradycyjnej wędzarni, a wiodącym kolorem jest czarny. Całość dopełniły stalowe elementy i czarne luksfery, które wprowadziły surowy charakter. Postanowiliśmy także nawiązać do żaru oraz dymu, dlatego zastosowaliśmy czerwone światło led oraz falowaną ryflowaną plexi.
A skąd nazwa? MEAT UP powstało od meet up, jako nawiązanie do miejsca spotkań.