Centrala biurowca Dr.Max
biura
Apteki Dr.Max to nazwa, która pewnie kojarzy się większości z nas, jeśli kiedykolwiek kupowaliśmy leki, suplementy lub kosmetyki. Charakterystyczny czerwony napis na zielonym tle już na stałe zagościł w naszej świadomości, dzięki czemu nie sposób go pomylić z żadną inną apteką.
Obecnie Dr.Max działa w Polsce w niemal 550 aptekach franczyzowych, zatrudniając ponad 4 000 pracowników. Cieszymy się, że Happy Island ma zaszczyt uczestniczyć w rozwoju tej marki. Nasza współpraca przyczynia się do powstawania wielu nowych placówek aptek, gdzie zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem i identyfikacją wizualną. Dzięki naszemu doświadczeniu i wypracowanej koncepcji przy projektowaniu wzorcowych aptek, mogliśmy rozwinąć skrzydła przy projekcie głównego biurowca centrali Dr. Max we Wrocławiu.
Naszym głównym celem było stworzenie miejsca pracy dla zdalnych pracowników, którzy odwiedzają centralę okresowo i mają się tam czuć jak w domu.
Dzięki naszej niezwykłej ekipie wykonawczej - Made in Happy Island - udało nam się stworzyć przyjazne miejsce zarówno dla pracowników, jak i klientów.
Jeden z pierwszych szkiców wykonany przez naszego architekta Bartka. Przedstawia nową aranżację szklanej zabudowy, którą możecie zobaczyć we Wrocławiu.
Projektowaną przestrzeń zoptymalizowaliśmy, tworząc w pełni funkcjonalny i ergonomiczny układ pomieszczeń. Dodatkowo zwiększyliśmy liczbę miejsc do pracy.
Nasza praca obejmowała również wprowadzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki, co stanowi kluczowy element w budowaniu rozpoznawalności, tożsamości oraz tworzenia pozytywnego wrażenia.
System ten obejmuje różne elementy wizualne, takie jak logo, kolory, czcionki, zdjęcia, grafiki i inne, które pomagają odróżnić markę od konkurencji i tworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek.
Zastosowaliśmy współgrające ze sobą kolory, czyli odcienie zieleni, bieli i czerwieni, które odgrywają kluczową rolę przy wejściu do biurowca.
Podczas projektu skoncentrowaliśmy się na głównych elementach systemu identyfikacji wizualnej, takich jak logo, które pojawia się w formie świecącego ledonu i jest obecne na wszystkich materiałach reklamowych.
Po lewej stronie ręcznie wykonany szkic ściany z pigułkami wartości, a po prawej stronie realizacja.
Grafiki, które kreują wizerunek i są odzwierciedleniem całej identyfikacji.
Elementy drewna połączone z zielonymi tkaninami i roślinnością tworzą środowisko przyjazne dla pracy i spotkań. Całość aranżacji podkreśla podświetlany napis w formie ledonu.
Wertykalne ozdoby są kluczowym punktem aranżacji wnętrza – by być bliżej natury i czuć się komfortowo każdego dnia.
Najważniejsze wydarzenia i osiągnięcia marki utrzymane w koncepcji identyfikacji wizualnej.
Zobacz pozostałe ujęcia z realizacji dla Dr.Max.
Stworzyliśmy ergonomiczną i w pełni funkcjonalną przestrzeń przyjazną zarówno dla pracowników, jak i klientów oraz gości. Jednym z kluczowych założeń było uzyskanie dodatkowych miejsc pracy i miejsca do rozmów, co również zostało osiągnięte. Współpraca obejmowała kilka etapów, a pierwszym z nich było opracowanie nowej koncepcji identyfikacji wizualnej widocznej w przestrzeni biurowej.