Centrala biurowca Dr.Max

biura

Projekt zrealizowany Data opracowania: 2023
Miejsce realizacji Wrocław
Architekci Bartłomiej Gajda, Mateusz Ostrowski

Apteki Dr.Max to nazwa, która pewnie kojarzy się większości z nas, jeśli kiedykolwiek kupowaliśmy leki, suplementy lub kosmetyki. Charakterystyczny czerwony napis na zielonym tle już na stałe zagościł w naszej świadomości, dzięki czemu nie sposób go pomylić z żadną inną apteką.

Obecnie Dr.Max działa w Polsce w niemal 550 aptekach franczyzowych, zatrudniając ponad 4 000 pracowników. Cieszymy się, że Happy Island ma zaszczyt uczestniczyć w rozwoju tej marki. Nasza współpraca przyczynia się do powstawania wielu nowych placówek aptek, gdzie zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem i identyfikacją wizualną. Dzięki naszemu doświadczeniu i wypracowanej koncepcji przy projektowaniu wzorcowych aptek, mogliśmy rozwinąć skrzydła przy projekcie głównego biurowca centrali Dr. Max we Wrocławiu.

ON OFF
HAPPY
Naciśnij przycisk! Sprawdź jak wyglądało przed, a jak po naszej HAPPY rewolucji.

Naszym głównym celem było stworzenie miejsca pracy dla zdalnych pracowników, którzy odwiedzają centralę okresowo i mają się tam czuć jak w domu.

Dzięki naszej niezwykłej ekipie wykonawczej - Made in Happy Island - udało nam się stworzyć przyjazne miejsce zarówno dla pracowników, jak i klientów.

Jeden z pierwszych szkiców wykonany przez naszego architekta Bartka. Przedstawia nową aranżację szklanej zabudowy, którą możecie zobaczyć we Wrocławiu.

Projektowaną przestrzeń zoptymalizowaliśmy, tworząc w pełni funkcjonalny i ergonomiczny układ pomieszczeń. Dodatkowo zwiększyliśmy liczbę miejsc do pracy.

Nasza praca obejmowała również wprowadzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki, co stanowi kluczowy element w budowaniu rozpoznawalności, tożsamości oraz tworzenia pozytywnego wrażenia.

System ten obejmuje różne elementy wizualne, takie jak logo, kolory, czcionki, zdjęcia, grafiki i inne, które pomagają odróżnić markę od konkurencji i tworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek.

Zastosowaliśmy współgrające ze sobą kolory, czyli odcienie zieleni, bieli i czerwieni, które odgrywają kluczową rolę przy wejściu do biurowca.

Podczas projektu skoncentrowaliśmy się na głównych elementach systemu identyfikacji wizualnej, takich jak logo, które pojawia się w formie świecącego ledonu i jest obecne na wszystkich materiałach reklamowych.

Stały zestaw czcionek pomaga utrzymać spójność wizualną we wszelkich komunikatach i materiałach marketingowych.

Po lewej stronie ręcznie wykonany szkic ściany z pigułkami wartości, a po prawej stronie realizacja.

Grafiki, które kreują wizerunek i są odzwierciedleniem całej identyfikacji.

Elementy drewna połączone z zielonymi tkaninami i roślinnością tworzą środowisko przyjazne dla pracy i spotkań. Całość aranżacji podkreśla podświetlany napis w formie ledonu.

Wertykalne ozdoby są kluczowym punktem aranżacji wnętrza – by być bliżej natury i czuć się komfortowo każdego dnia.

Najważniejsze wydarzenia i osiągnięcia marki utrzymane w koncepcji identyfikacji wizualnej.

ON OFF
HAPPY
Naciśnij przycisk! Sprawdź jak wyglądało przed, a jak po naszej HAPPY rewolucji.

Zobacz pozostałe ujęcia z realizacji dla Dr.Max.

Nowa odsłona Dr.Max

Stworzyliśmy ergonomiczną i w pełni funkcjonalną przestrzeń przyjazną zarówno dla pracowników, jak i klientów oraz gości. Jednym z kluczowych założeń było uzyskanie dodatkowych miejsc pracy i miejsca do rozmów, co również zostało osiągnięte. Współpraca obejmowała kilka etapów, a pierwszym z nich było opracowanie nowej koncepcji identyfikacji wizualnej widocznej w przestrzeni biurowej.