blog

dzielimy się z tobą naszymi przemyśleniami, wiedzą i doświadczeniem.

Architektura

Przewodnik po skutecznych strategiach zwiększających widoczność marki w mieście

Znaczenie i korzyści z widoczności marki w przestrzeni miejskiej W dynamicznie rozwijającym się środowisku miejskim, gdzie konkurencja o uwagę konsumentów jest niezwykle zacięta, kluczowym aspektem stało się umiejętne zwiększanie widoczności marki. Widoczność marki to nie tylko podstawowa metoda budowania świadomości jej [...] czytaj więcej
Grafika

Psychologia Opakowań: Jak Design Wpływa na Wybory Konsumentów

Psycholoigia opakowań – pierwsze wrażenie ma znaczenie Pierwsza styczność z produktem często odbywa się poprzez kontakt wzrokowy z jego opakowaniem. Jest to moment, w którym konsument podejmuje nieświadomą decyzję o zainteresowaniu się produktem lub odrzuceniu go jeszcze przed poznaniem jego właściwości. Opakowanie ma za zadanie [...] czytaj więcej
Grafika

Pakiet startowy marki – co powinien zawierać i dlaczego jest ważny dla nowych firm?

Pakiet startowy marki, inaczej nazywany identyfikacją wizualną, to kluczowy element dla nowych firm w procesie budowy swojej obecności na rynku. Sprawdź, czym dokładnie jest i co powinien zawierać pakiet startowy marki i dowiedz się, dlaczego stanowi on istotny punkt wyjścia dla nowych przedsiębiorstw. Czym jest pakiet startowy [...] czytaj więcej
Grafika

Marketing terytorialny – promowanie regionu jako marki.

Marketing terytorialny to narzędzie reklamowe, które umożliwia wypromowanie regionu, a także uczynienie z niej nie tylko atrakcyjnej lokalizacji, ale również marki samej w sobie. Dowiedz się, na czym dokładnie polegają działania w tym obszarze oraz sprawdź, w jaki sposób je inicjować.  Czym jest marketing terytorialny? Marketing [...] czytaj więcej
Grafika

Kampanie cross-media – łączenie online z offline w promocji marki.

W dzisiejszym świecie marketingu sukces wymaga strategicznego podejścia i wykorzystania różnorodnych narzędzi. Kampanie cross-media stają się nieodłącznym elementem skutecznych strategii promocyjnych, łącząc potencjał marketingu online i tradycyjnego. Reklama firmy – czy warto w nią zainwestować? Reklamowanie działań firmy [...] czytaj więcej
Grafika

Marketing sensoryczny – jak zapach, kolor i dźwięk wpływają na decyzje zakupowe?

Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz wpłynąć na decyzje zakupowe konsumentów? Chcesz wiedzieć, czy poprzez zmysły możliwe jest zachęcenie klientów do skorzystania z zakupów. Sprawdź, na czym polega marketing sensoryczny i w jaki sposób można go wykorzystywać do zwiększenia sprzedaży w firmie. Marketing sensoryczny – czym [...] czytaj więcej
Grafika

Marketing eventowy – jak organizować eventy, które budują świadomość marki?

Chcesz zorganizować event w ramach promocji swojej firmy i nie wiesz, w jaki sposób to zrobić? Zastanawiasz się, jakie są rodzaje takich wydarzeń i chcesz zdecydować się na możliwie najlepszą formę? Dowiedz się, czym dokładnie jest marketing eventowy i sprawdź, jak organizować wydarzenia, które zwiększą świadomość marki w [...] czytaj więcej
Grafika

Marketing rekomendacyjny — co to jest?

Promowanie działań firmy, a także oferowanych przez nią produktów czy usług, jest niezwykle ważne w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa. Bardzo skutecznym rodzajem reklam, które są niezwykle przydatne do realizacji tego celu, są działania z obszaru marketingu rekomendacyjnego. Dowiedz się, co to takiego i w jaki sposób go [...] czytaj więcej
Sklep odzieżowy
Architektura

Jak eksponować towar w sklepie odzieżowym?

Prowadzisz sklep odzieżowy i zastanawiasz się, jak najlepiej wyeksponować w nim dostępny towar? Chcesz wiedzieć, jakie ubrania powinny znaleźć się w witrynie sklepowej? Sprawdź, co jest najważniejsze w planowaniu rozłożenia towaru w sklepie odzieżowym. Dlaczego prawidłowa aranżacja sklepu odzieżowego jest ważna? Nie każdy [...] czytaj więcej
Architektura

Projektowanie obiektów handlowych – jakie znaczenie ma dobry design?

Z dnia na dzień wzrasta świadomość klientów i odbiorców marek. Coraz większe znaczenie w świecie marketingu i sprzedaży mają kwestie związane z odpowiednio zaprojektowanym i prawidłowo wykonanym designem. Dowiedz się, jak tego rodzaju zagadnienia powinny być uwzględniane w kontekście projektowania obiektów handlowych. Obiekty [...] czytaj więcej