blog

dzielimy się z tobą naszymi przemyśleniami, wiedzą i doświadczeniem.

Kolory w reklamie
Grafika

Kolory w reklamie — jakie mają znaczenie?

Najbardziej znane marki na świecie od razu kojarzą się z pewnymi kolorami. Ma to ogromne znaczenie, ponieważ pozostają w świadomości odbiorców. Barwy reklamowe są więc jednym z najważniejszych elementów przekazu promocyjnego. Dzięki nim można skutecznie zbudować rozpoznawalność firmy. Jakie znaczenie mają poszczególne kolory? [...] czytaj więcej
infografika marketingowa
Grafika

Infografiki marketingowe – dlaczego warto z nich korzystać?

Coraz więcej firm stara się tworzyć angażujące treści wizualne, których zadaniem jest przyciąganie nowych odbiorców do skorzystania z produktów lub usług danej marki. Forma graficzna jest często dużo ciekawsza od innych reklam, dzięki czemu okazuje się też skuteczniejsza. Publikując infografikę, można w prosty sposób wpłynąć [...] czytaj więcej
jak powinien wygladac projekt wizytowki
Grafika

Jak powinien wyglądać projekt wizytówki?

Metody reklamowania swoich produktów i usług zmieniają się praktycznie bez przerwy. Zaciekła konkurencja zmusza przedsiębiorców do podejmowania kolejnych działań, mających na celu promocję swojej firmy. Zmiany dotyczą także rodzaju wizytówki, która cały czas pozostaje dobrą metodą nawiązywania i utrzymywania kontaktów z [...] czytaj więcej
Architektura

Jak kolory wpływają na decyzje zakupowe klientów?

Może się wydawać, że kolorystyka marki czy wnętrza firmy nie jest pierwszym czynnikiem zakupowym, który przychodzi na myśl. Nic bardziej mylnego – wybrane barwy to coś więcej niż tylko walor estetyczny. W jaki sposób kolory wpływają na klientów i jak zastosować tę wiedzę w praktyce planując np. strategię [...] czytaj więcej
na czym polegaja fit-out
Architektura

Na czym polegają realizacje fit-out?

Współcześnie przestrzeń biurowa to coś więcej niż tylko miejsce pracy wypełnione takimi samymi biurkami. Coraz więcej pracodawców zwraca uwagę na design i funkcjonalność swoich oddziałów. Jak dobrze zaaranżować przestrzeń? Warto zainteresować się tematem realizacji fit-out. Fit-out – więcej niż remont Fit-out to [...] czytaj więcej
wskazowki dotyczace aranzacji biurowej
Architektura

4 wskazówki dotyczące aranżacji przestrzeni biurowej

Dobrze zorganizowana i komfortowa przestrzeń w biurze to podstawowy warunek, który należy spełnić, aby praca była efektywna. Każda firma powinna więc zapewnić miejsce, gwarantujące pracownikom wygodę i przyjazną atmosferę do wykonywania codziennych obowiązków. Jakie rozwiązania warto zastosować, aby pomieszczenia były odpowiednio [...] czytaj więcej
Grafika

Mockup – czyli jak przedstawić projekt?

Mockup (makieta, atrapa) to określenie używane w kontekście tworzenia stron internetowych. Najczęściej oznacza prototyp aplikacji lub layoutu. Za pomocą tego narzędzia można przedstawiać logo, wizytówki, ulotki, a także inne projekty. W ten sposób lepiej wizualizuje się ostateczny wygląd produktu na etapie jego tworzenia. Dobrze [...] czytaj więcej
Architektura

Kolory we wnętrzu – jak zaaranżować przestrzeń usługową?

Każdy lokal usługowy musi być odpowiednio urządzony. Właściwie dobrane kolory i przemyślana aranżacja pomieszczenia wpłyną pozytywnie na wizerunek danej firmy, co zwiększy sprzedaż i renomę. W jaki sposób wystylizować wnętrze, aby było jednocześnie funkcjonalne i estetyczne? Które kolory ścian i wyposażenia zapewnią dobre [...] czytaj więcej
Architektura

Produkty impulsowe – czym są i jak je eksponować?

Przestrzeń znajdująca się przy kasie sklepowej w branży bardzo często nazywana jest złotą strefą. Jest to spowodowane tym, że właśnie to miejsce odgrywa bardzo dużą rolę w sprzedaży niektórych towarów. Każdy klient prędzej czy później znajduje się przy kasie, a wzbudzenie w nim pewnego impulsu sprawia, że w ostatniej chwili [...] czytaj więcej
Architektura

Materiały POS – co to takiego?

Skuteczna reklama i promocja to jedyny sposób na zatrzymanie starych klientów i zyskanie nowych w dobie ciągle rosnącej konkurencji. Do celów marketingowych firmy wykorzystują najróżniejsze narzędzia, obejmujące zarówno działania w sferze internetu, jak i fizyczne elementy, które mają zwracać uwagę odbiorców. Od pewnego czasu [...] czytaj więcej