blog

dzielimy się z tobą naszymi przemyśleniami, wiedzą i doświadczeniem.

Grafika

USP produktu – na czym polega?

W czasach, kiedy konkurencja jest silna jak nigdy wcześniej, towary z całego świata są łatwo dostępne, a zakupy wymagają czasami jedynie kilku kliknięć, firmy potrzebują czegoś ekstra, aby sprzedać swoje produkty lub usługi. Klient musi zwrócić uwagę na Twoją ofertę, dlatego duże znaczenie ma unikalna propozycja sprzedaży. Jak [...] czytaj więcej
Architektura

Jak kolory wpływają na decyzje zakupowe klientów?

Może się wydawać, że kolorystyka marki czy wnętrza firmy nie jest pierwszym czynnikiem zakupowym, który przychodzi na myśl. Nic bardziej mylnego – wybrane barwy to coś więcej niż tylko walor estetyczny. W jaki sposób kolory wpływają na klientów i jak zastosować tę wiedzę w praktyce planując np. strategię [...] czytaj więcej
na czym polegaja fit-out
Architektura

Na czym polegają realizacje fit-out?

Współcześnie przestrzeń biurowa to coś więcej niż tylko miejsce pracy wypełnione takimi samymi biurkami. Coraz więcej pracodawców zwraca uwagę na design i funkcjonalność swoich oddziałów. Jak dobrze zaaranżować przestrzeń? Warto zainteresować się tematem realizacji fit-out. Fit-out – więcej niż remont Fit-out to [...] czytaj więcej
wskazowki dotyczace aranzacji biurowej
Architektura

4 wskazówki dotyczące aranżacji przestrzeni biurowej

Dobrze zorganizowana i komfortowa przestrzeń w biurze to podstawowy warunek, który należy spełnić, aby praca była efektywna. Każda firma powinna więc zapewnić miejsce, gwarantujące pracownikom wygodę i przyjazną atmosferę do wykonywania codziennych obowiązków. Jakie rozwiązania warto zastosować, aby pomieszczenia były odpowiednio [...] czytaj więcej
Grafika

Mockup – czyli jak przedstawić projekt?

Mockup (makieta, atrapa) to określenie używane w kontekście tworzenia stron internetowych. Najczęściej oznacza prototyp aplikacji lub layoutu. Za pomocą tego narzędzia można przedstawiać logo, wizytówki, ulotki, a także inne projekty. W ten sposób lepiej wizualizuje się ostateczny wygląd produktu na etapie jego tworzenia. Dobrze [...] czytaj więcej
Architektura

Kolory we wnętrzu – jak zaaranżować przestrzeń usługową?

Każdy lokal usługowy musi być odpowiednio urządzony. Właściwie dobrane kolory i przemyślana aranżacja pomieszczenia wpłyną pozytywnie na wizerunek danej firmy, co zwiększy sprzedaż i renomę. W jaki sposób wystylizować wnętrze, aby było jednocześnie funkcjonalne i estetyczne? Które kolory ścian i wyposażenia zapewnią dobre [...] czytaj więcej
Architektura

Produkty impulsowe – czym są i jak je eksponować?

Przestrzeń znajdująca się przy kasie sklepowej w branży bardzo często nazywana jest złotą strefą. Jest to spowodowane tym, że właśnie to miejsce odgrywa bardzo dużą rolę w sprzedaży niektórych towarów. Każdy klient prędzej czy później znajduje się przy kasie, a wzbudzenie w nim pewnego impulsu sprawia, że w ostatniej chwili [...] czytaj więcej
Architektura

Materiały POS – co to takiego?

Skuteczna reklama i promocja to jedyny sposób na zatrzymanie starych klientów i zyskanie nowych w dobie ciągle rosnącej konkurencji. Do celów marketingowych firmy wykorzystują najróżniejsze narzędzia, obejmujące zarówno działania w sferze internetu, jak i fizyczne elementy, które mają zwracać uwagę odbiorców. Od pewnego czasu [...] czytaj więcej
Kolory w projektowaniu - rola i znaczenie
Grafika

Kolor w projektowaniu – rola i znaczenie

Kolory odgrywają istotną rolę w codziennym życiu całego społeczeństwa. W związku z tym projektowanie znaków graficznych czy planowanie działań marketingowych jest ściśle związane z analizą znaczenia poszczególnych barw. W niektórych przypadkach przekazane pozytywne emocje mogą stać się negatywne pod wpływem doboru złego [...] czytaj więcej
Architektura

Space branding — czy wystrój biura ma znaczenie?

Wchodząc do wnętrza komercyjnego, każda osoba oczekuje, że bez problemu znajdzie się w nowej przestrzeni. Doświadczenie użytkownika musi być pozytywne, aby chciał on wrócić w przyszłości. Dlatego niezmiernie istotne jest zadbanie o przyjazną atmosferę i przekazanie wartości marki przez stylizację otoczenia. Wraz z rozwojem [...] czytaj więcej