blog

dzielimy się z tobą naszymi przemyśleniami, wiedzą i doświadczeniem.

Architektura

Space branding — czy wystrój biura ma znaczenie?

Wchodząc do wnętrza komercyjnego, każda osoba oczekuje, że bez problemu znajdzie się w nowej przestrzeni. Doświadczenie użytkownika musi być pozytywne, aby chciał on wrócić w przyszłości. Dlatego niezmiernie istotne jest zadbanie o przyjazną atmosferę i przekazanie wartości marki przez stylizację otoczenia. Wraz z rozwojem [...] czytaj więcej
Architektura

Brand space – co to takiego?

Coraz więcej firm skupia się głównie na marketingu online. W dobie Internetu stwarza on najwięcej możliwości dotarcia do właściwej grupy odbiorców. Warto jednak pamiętać, że to możliwość zobaczenia i dotknięcia produktów wzbudza największe emocje. W związku z tym nie należy zapominać o odpowiednich narzędziach do prowadzenia [...] czytaj więcej
Grafika

Logo a logotyp – czym się różnią?

Obecnie każda firma poświęca część budżetu na wypromowanie swojej marki. Powinna ona być charakterystyczna, wpisywać się w strategię i wizję, jakie przedsiębiorstwo prezentuje. Podstawowym elementem identyfikacji jest logo, zwane też często znakiem towarowym. Pojęcie to jest przez wiele osób używane zamiennie z logotypem. Jest to [...] czytaj więcej
Grafika

Czy logo firmy ma znaczenie?

Założenie jakiejkolwiek działalności gospodarczej na obecnym rynku wiąże się z koniecznością zapewnienia firmie rozpoznawalności. Zaistnienie na tle konkurencji ma kluczowe znaczenie. Podstawą tego działania jest stworzenie znaku, który będzie wyróżniał strategię, wizję i misję, jakie postawiła sobie marka. Dlatego [...] czytaj więcej
Grafika

Brand book – co to jest?

Księga znaku, inaczej zwana właśnie brand bookiem, to niezbędny element tworzenia spójnej identyfikacji wizualnej w każdej firmie. Zawiera ona szczegółowe wytyczne, które umożliwiają prawidłowe użycie wszystkich grafik do znakowania różnych produktów czy firmowych dokumentów i gadżetów. Jest to więc narzędzie, które pomaga [...] czytaj więcej
Grafika

Co to jest rebranding?

Upływ czasu jest czynnikiem mającym znaczenie także dla właścicieli marek. Za zmianami w całej branży idzie konieczność przeobrażenia się firm. Kiedy przedsiębiorstwo rozrasta się, zmienia asortyment lub dokłada do oferty nowe usługi, należy pamiętać o zachowaniu spójności wizerunkowej, a także komunikacyjnej marki. Procesem, [...] czytaj więcej
Architektura

Identyfikacja wizualna – co to?

Dla każdego biznesu bardzo ważne jest to, jak postrzegany jest wśród odbiorców. Właśnie za wizerunek firmy w dużym stopniu odpowiada identyfikacja wizualna. W czasach Internetu i mediów społecznościowych spójna kampania identyfikacyjna to podstawa. Dobry projekt będzie wiele mówił o wartościach i tożsamości Twojej marki. [...] czytaj więcej
Architektura

Projektowanie wnętrz lokali usługowych – dlaczego warto o to zadbać?

Lokal usługowy to szczególne wnętrze. Jest to zarazem miejsce spotkań, pracy, a także handlu. Jego odpowiedni wystrój może znacznie wpłynąć na poziom sprzedaży. Dowiedz się, dlaczego warto stworzyć niepowtarzalny lokal usługowy, który wyróżni Twoją markę oraz jak to osiągnąć. Projektowanie lokali usługowych to szczególna [...] czytaj więcej
Architektura

Aranżacje gabinetów stomatologicznych – jak zrobić to dobrze?

Gabinet stomatologiczny to specyficzny lokal użytkowy. Zarówno pacjent, jak i specjalista musi czuć się w nim komfortowo, a wpływ na to ma wiele różnych aspektów. Kluczowe znaczenie mają walory estetyczne, ale także funkcjonalne – jest to przede wszystkim miejsce pracy. Dowiedz się, jak urządzić gabinet stomatologiczny, aby dobrze [...] czytaj więcej