blog

dzielimy się z tobą naszymi przemyśleniami, wiedzą i doświadczeniem.

Architektura

Kolory we wnętrzu – jak zaaranżować przestrzeń usługową?

Każdy lokal usługowy musi być odpowiednio urządzony. Właściwie dobrane kolory i przemyślana aranżacja pomieszczenia wpłyną pozytywnie na wizerunek danej firmy, co zwiększy sprzedaż i renomę. W jaki sposób wystylizować wnętrze, aby było jednocześnie funkcjonalne i estetyczne? Które kolory ścian i wyposażenia zapewnią dobre [...] czytaj więcej
Architektura

Produkty impulsowe – czym są i jak je eksponować?

Przestrzeń znajdująca się przy kasie sklepowej w branży bardzo często nazywana jest złotą strefą. Jest to spowodowane tym, że właśnie to miejsce odgrywa bardzo dużą rolę w sprzedaży niektórych towarów. Każdy klient prędzej czy później znajduje się przy kasie, a wzbudzenie w nim pewnego impulsu sprawia, że w ostatniej chwili [...] czytaj więcej
Architektura

Materiały POS – co to takiego?

Skuteczna reklama i promocja to jedyny sposób na zatrzymanie starych klientów i zyskanie nowych w dobie ciągle rosnącej konkurencji. Do celów marketingowych firmy wykorzystują najróżniejsze narzędzia, obejmujące zarówno działania w sferze internetu, jak i fizyczne elementy, które mają zwracać uwagę odbiorców. Od pewnego czasu [...] czytaj więcej
Kolory w projektowaniu - rola i znaczenie
Grafika

Kolor w projektowaniu – rola i znaczenie

Kolory odgrywają istotną rolę w codziennym życiu całego społeczeństwa. W związku z tym projektowanie znaków graficznych czy planowanie działań marketingowych jest ściśle związane z analizą znaczenia poszczególnych barw. W niektórych przypadkach przekazane pozytywne emocje mogą stać się negatywne pod wpływem doboru złego [...] czytaj więcej
Architektura

Space branding — czy wystrój biura ma znaczenie?

Wchodząc do wnętrza komercyjnego, każda osoba oczekuje, że bez problemu znajdzie się w nowej przestrzeni. Doświadczenie użytkownika musi być pozytywne, aby chciał on wrócić w przyszłości. Dlatego niezmiernie istotne jest zadbanie o przyjazną atmosferę i przekazanie wartości marki przez stylizację otoczenia. Wraz z rozwojem [...] czytaj więcej
Architektura

Brand space – co to takiego?

Coraz więcej firm skupia się głównie na marketingu online. W dobie Internetu stwarza on najwięcej możliwości dotarcia do właściwej grupy odbiorców. Warto jednak pamiętać, że to możliwość zobaczenia i dotknięcia produktów wzbudza największe emocje. W związku z tym nie należy zapominać o odpowiednich narzędziach do prowadzenia [...] czytaj więcej
Grafika

Logo a logotyp – czym się różnią?

Obecnie każda firma poświęca część budżetu na wypromowanie swojej marki. Powinna ona być charakterystyczna, wpisywać się w strategię i wizję, jakie przedsiębiorstwo prezentuje. Podstawowym elementem identyfikacji jest logo, zwane też często znakiem towarowym. Pojęcie to jest przez wiele osób używane zamiennie z logotypem. Jest to [...] czytaj więcej
Grafika

Czy logo firmy ma znaczenie?

Założenie jakiejkolwiek działalności gospodarczej na obecnym rynku wiąże się z koniecznością zapewnienia firmie rozpoznawalności. Zaistnienie na tle konkurencji ma kluczowe znaczenie. Podstawą tego działania jest stworzenie znaku, który będzie wyróżniał strategię, wizję i misję, jakie postawiła sobie marka. Dlatego [...] czytaj więcej
Grafika

Brand book – co to jest?

Księga znaku, inaczej zwana właśnie brand bookiem, to niezbędny element tworzenia spójnej identyfikacji wizualnej w każdej firmie. Zawiera ona szczegółowe wytyczne, które umożliwiają prawidłowe użycie wszystkich grafik do znakowania różnych produktów czy firmowych dokumentów i gadżetów. Jest to więc narzędzie, które pomaga [...] czytaj więcej
Grafika

Co to jest rebranding?

Upływ czasu jest czynnikiem mającym znaczenie także dla właścicieli marek. Za zmianami w całej branży idzie konieczność przeobrażenia się firm. Kiedy przedsiębiorstwo rozrasta się, zmienia asortyment lub dokłada do oferty nowe usługi, należy pamiętać o zachowaniu spójności wizerunkowej, a także komunikacyjnej marki. Procesem, [...] czytaj więcej