Masarnia Burzyk

Identyfikacja wizualna

Projekt zrealizowany 2023

Masarnia Burzyk to lokalna firma, która od ponad 30 lat dostarcza najlepsze w swojej klasie tradycyjne wyroby mięsne. Słynie z wybornych produktów wytwarzanych w rzemieślniczy i naturalny sposób. Projektując materiały, chcieliśmy podkreślić kultywowane przez markę wartości, jakimi są rodzina, tradycja i pasja. Bazując na tych założeniach, stworzyliśmy nowoczesną, ale jednocześnie przywiązująca uwagę do dziedzictwa firmy identyfikację wizualną. W ramach współpracy nasi graficy stworzyli nowe logo, typografię, plakaty, projekt wizytówki, etykiety, a także pozostałe materiały reklamowe.

Logo marki

Logo marki łączy w sobie zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne podejście. Zastosowana kolorystyka, a także sygnet przyciągają uwagę i nadają marce rozpoznawalny charakter.

Projekt materiałów marketingowych

Wizytówki, a także pozostałe materiały takie jak papier czy banderole na kiełbasy są spójne z identyfikacją wizualną.
Podkreślają wyjątkowość wyrobów i korzystnie wpływają na wizerunek marki, czyniąc ją zauważalną i rozpoznawalną na rynku.
Zgodnie z księgą znaków logo funkcjonuje w wersji podstawowej i alternatywnej, co pozwala dopasować rodzaj do materiału czy zastosowania.
Dzięki zaprojektowanej kreacji flota samochodów firmowych wyróżnia się na drodze i reprezentuje markę w terenie.