szukamy sposobu na dotarcie i wywołanie emocji
funkcjonalność spotyka się u nas z dobrą komunikacją marki, a to pozwala na tworzenie projektów na światowym poziomie.
projekty architektoniczne
zobacz jakie pytania zadajemy sobie w trakcie projektowania przestrzeni komercyjnych
koncepcje graficzne
tworzymy nieszablonowe projekty komunikujące twoją markę
projektujemy przestrzenie komercyjne — łącząc marketingową tożsamość marki z architekturą. Lubimy tworzyć miejsca spotkań marki z Klientem, takie zapadające w pamięć, do których chce się wracać.
marka MADE zrodziła się z potrzeby, aby mieć pewność, że koncepcja kreatywna zostanie przeniesiona w 100% na materiał, a dbałość o najwyższą jakość przełoży się na wyjątkowy efekt i doświadczenie klienta.
sprawdźto zgrany zespół programistów i designerów. Doskonalą doświadczenia użytkowników i tworzą dedykowane rozwiązania. Ich specjalność to kreatywne strony internetowe spełniające określone cele.
sprawdźProjektowanie graficzne
Grafika komputerowa jest wykorzystywana niemal w każdej dziedzinie. Zarówno sektor przemysłu, jak i usług przejawia ogromne zapotrzebowanie na rozmaite projekty. Wydaje się więc oczywiste, że wszystkie logo, nadruki czy układy stron internetowych są niesamowicie istotne we współczesnym marketingu. Jest to spowodowane tym, że tworzą one nie tylko ozdobę, która wpływa na estetykę konkretnego budynku, witryny czy opakowania. Dostosowana grafika to przede wszystkim wizytówka jakości marki. Wystarczy pomyśleć o najbardziej popularnych napojach, sklepach odzieżowych czy elektronice. We wszystkich przypadkach logo jest najbardziej charakterystycznym elementem wizerunku firmy. W głowach konsumentów jest już nieodłącznym elementem marki. Dlatego profesjonalne usługi graficzne mają tak duże znaczenie.
Identyfikacja wizualna firmy
Komunikat firmy musi być zawsze spójny, niezależnie od kanału, którym jest przekazywany. Z tego powodu ważny jest dobrze zaprojektowany system identyfikacji wizualnej. Istotne przy jego budowie są wartości i skojarzenia, jakie firma przedstawia w oczach swoich klientów. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw buduje swoją markę na szczytnej idei np. walki o środowisko naturalne. Stworzone w ten sposób pozytywne wrażenie zostaje w pamięci odbiorców na długi czas.
Cała identyfikacja wizualna może składać się z naprawdę wielu elementów wizualnych. Każdy z nich powinna opisywać księga identyfikacji wizualnej. Jakiekolwiek późniejsze zmiany powinny być wprowadzane w zgodzie z jej wytycznymi. Jednak najlepiej jest stworzyć grafiki jednocześnie, aby wszystkie były dopasowane pod te same kryteria już od początku. Kilka najbardziej popularnych projektów, które obecne są w prawie każdym systemie identyfikacji wizualnej, to między innymi:
- logo – prosty i czytelny znak, który powinien budzić skojarzenia z daną marką na pierwszy rzut oka; dlatego warto zadbać o mocne powiązanie z nazwą firmy,
- projektowanie opakowań – prezentacja produktów ma istotne znaczenie; dobrze wykonane opakowanie będzie wizytówką, rozprowadzaną przy każdym zakupie,
- typografia firmy – kroje pism powinny być określone dla wszystkich materiałów firmowych i marketingowych; świetnie określają one charakter przedsiębiorstwa,
- kolorystyka – oryginalny kolor jest elementem wizualnym, który bardzo szybko może zapisać się w świadomości odbiorców i kojarzyć się podświadomie z daną marką,
- materiały promocyjne – nawet najmniejsze elementy takie jak pieczątki czy wizytówki powinny wpisywać się w określone kryteria i być spójne z resztą projektów.
Branding firm
Oprócz szerokiej identyfikacji wizualnej na branding składają się też np. hasła reklamowe. Założeniem tej techniki marketingowej jest budowanie charakterystycznych elementów marki, aby utrwaliła się na rynku i w świadomości potencjalnych klientów. Pierwszym krokiem jest zdefiniowanie grupy docelowej, do której kierowana jest oferta firmy. Odpowiednie dostosowanie działań i przekazu do wymagań tej grupy pozwoli stworzyć atrakcyjne przedsiębiorstwo. Zbudowanie takiego wizerunku ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów czy też usług. Z tego powodu branding firmy jest jednym z ważniejszych punktów na liście każdej nowo powstającej, ale także obecnej już na rynku działalności gospodarczej.
Projektowanie stron internetowych
Kiedy większość potencjalnych odbiorców spędza w Internecie coraz więcej czasu, warto jest stworzyć miejsce dla firmy właśnie tam. Reklama w sieci może być przeprowadzana na wiele sposobów, ale tym podstawowym jest oczywiście firmowa strona internetowa. Jej prezentacja musi być przemyślana i spójna z przekazem marki. Będzie to miało duży wpływ na zainteresowanie potencjalnych klientów danym produktem czy usługą. Dlatego projektowanie stron internetowych warto zlecić profesjonalistom.
Żeby strona zamieniła się w narzędzie realnego wsparcia biznesu, potrzebne jest wieloletnie doświadczenie zespołu ekspertów. Samo jej postawienie i czekanie na moment, kiedy zacznie pozyskiwać klientów, może nie przynieść pożądanych efektów. Istotne jest wybranie celu i jego analiza. Zanim cokolwiek zostanie wdrożone, warto określić strategię i taktykę treści oraz interakcji. Później można zabrać się za projektowanie graficzne, tworzenie perswazyjnych tekstów i zadbanie o intuicyjną nawigację. Stworzenie strony internetowej jest więc ambitnym zadaniem, wymagającym pracy zespołowej ekspertów z różnych dziedzin.
Projektowanie graficzne – cennik
Ciężko jest oszacować ogólny koszt grafik. Cena zawsze zależeć będzie od stopnia skomplikowania i liczby potrzebnych projektów. Dlatego zachęcamy do kontaktu w celu omówienia szczegółów. Wtedy będziemy w stanie przedstawić wycenę Twojego zlecenia. Możemy jednak zapewnić, że wykonane przez nasz zespół materiały wizualne będą najwyższej jakości. Poświęcamy dużo czasu, żeby określić realizowane przez markę potrzeby. Dzięki temu jesteśmy w stanie przekazać odbiorcy jasny komunikat. Wykorzystujemy do granic możliwości naszą kreatywność, nowoczesne technologie oraz doświadczenie w branży, aby stworzyć dla Ciebie nieszablonowe projekty graficzne.